Inhalt anspringen

The relationship between principal leadership and teacher collaboration: investigant the mediating effect of teachers' collective efficacy

Schnelle Fakten

  • Interne Autorenschaft

  • Weitere Publizierende

    André Meyer, Dirk Richter

  • Veröffentlichung

    • 2020
    • Band 2020
  • Zeitschrift/Zeitung

    Educational management administration & leadership : emal ; journal of the British Educational Leadership, Management & Administration Society

  • Fachgebiete

    • Sozialwesen allgemein
  • Format

    Journalartikel (Artikel)

Zitat

A. Meyer, D. Richter, and V. Hartung-Beck, “The relationship between principal leadership and teacher collaboration: investigant the mediating effect of teachers’ collective efficacy,” Educational management administration & leadership : emal ; journal of the British Educational Leadership, Management & Administration Society, vol. 2020, pp. 593–612, 2020.

Über die Publikation

Erläuterungen und Hinweise

Diese Seite verwendet Cookies, um die Funktionalität der Webseite zu gewährleisten und statistische Daten zu erheben. Sie können der statistischen Erhebung über die Datenschutzeinstellungen widersprechen (Opt-Out).

Einstellungen (Öffnet in einem neuen Tab)